FAQ
SmakiPsów oferuje szeroki wybór akcesoriów, pokarmów i suplementów dla psów. Nasza oferta obejmuje m.in. obroże, smycze, zabawki, karmy suche i mokre oraz witaminy i minerały wspomagające zdrowie Twojego pupila.
Tak, wszystkie nasze produkty pochodzą od renomowanych producentów i są starannie wyselekcjonowane pod kątem bezpieczeństwa i jakości. Dbamy o to, aby każdy produkt spełniał najwyższe standardy i był odpowiedni dla psów.
Zamówienie możesz złożyć poprzez naszą stronę internetową. Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie przejść do kasy, gdzie dokonasz płatności i podasz dane do wysyłki.
Oferujemy różnorodne metody płatności, w tym przelewy bankowe, płatności kartą kredytową/debetową oraz płatności online za pośrednictwem systemów takich jak BLIK.
Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki oraz lokalizacji odbiorcy. Standardowy czas dostawy to 2-3 dni roboczych.
Tak, masz prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. Produkt musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu.
Jeżeli otrzymasz uszkodzony lub nieprawidłowy produkt, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem poprzez wymianę produktu lub zwrot pieniędzy
Z naszym działem obsługi klienta możesz skontaktować się na kilka sposobów: poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej, mailowo na adres smakipsow@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 536 112 060.
Obecnie nasze produkty są dostępne wyłącznie online poprzez naszą stronę internetową. Dzięki temu możemy oferować szeroki asortyment i atrakcyjne ceny, skupiając się na wygodzie zakupów online dla naszych klientów.
Oczywiście! Każde zamówienie dodaje do twojego konta 1 punkt za każdą wydaną złotówkę. Następnie możesz użyć punktów jako rabatu na kolejne zamówienie.